Psikoterapi Soru Bankası


Özel bir konu

Hocam peki online uzmanlıpın bir yararı olurmu .Onu tavsiye edermisiniz bu konu için

Psk.Dan. LÜTFİ ATABEY | 03 Haziran 2018

Soru ve Cevabı Görüntüle


Özel bir konu

Hocam benim yakınım kendi babasından cinsel anlamda aşırıya kaçan haraketler gördü.Baba tedavi gördü diğer kız çocuklarına aynı şekilde davranmadı. Fakat bunu yaşıyan kızı evli faka bir türlü bunu atlatamıyor.Aşırı öfkeli sinirli,hayata küsmüş,ve...

Psk.Dan. LÜTFİ ATABEY | 29 Mayıs 2018

Soru ve Cevabı Görüntüle


Ne Yapmaliyim ?

Merhabalar. Adim busra 23 yasindayim. Evleneli 4 ay oldu fakat benm kendi icimde ciddi cozemedgm sikintilar var. Ve bunun bi uzmandan yardim almadan kendi cozebilcegime inanmadigimdan bole bi yola basvurdum. Insallah yardimci olursunuz. Soruma...

Uz.Psk. İskender Yusuf | 07 Ekim 2016

Soru ve Cevabı Görüntüle


Çaresiz hissediyorum

Merhaba... Ben çok gergin ve sinirli biriyim insanlara karşı çok tahammulsuz oldum bu durum cevremdekileri benden uzaklastiriyor.üniversite döneminde sevdiğim dediğim insanı ailemle tanistrdm fakat nisan planlarken onun iki sene aynı anda başka biri...

Psk. Recep Öztürk | 08 Şubat 2016

Soru ve Cevabı Görüntüle


Randevu

Ben zaten urfada yaşıyorum sizden randevu alma imkanım var mı hastanede mi çalışıyorsunuz özel klinik mi nasıl irtibat kurabilirim seanslariniz nasıl bilgi verir misiniz ya da yonlendirebileceginiz bir psikolog var mi

Psk. Recep Öztürk | 08 Şubat 2016

Soru ve Cevabı Görüntüle


yardıım

merhabalar babam konusunda bütün ev halkı olarak çok muzdaribiz psikolojisi çok bozuk çocukluk yıllarına dayanıyo küçük yaşlarda babasını kaybetmiş çok zor zamanlar geçirmiş.Evlendikten sonrada anneme sarmış.Sürekli kötü imalarda bulunuyor iftiralar...

Psk. Özdemir Nayman | 22 Nisan 2014

Soru ve Cevabı Görüntüle


çaresizim

merhaba, benim yaklaşık 3 yıl önce evliliğim bitti.bir tanede oğlum var.şuandada 9 aylık bir ilişkim var.fakat kafam çok karışık.çünkü yalanlar üzerine kurulmuş bir ilişki.malesef beni sevbılecegı aklına gelmemıs.yanı sızde bılırsınız dul bır...

Psk.Dan. Serhat Yabancı | 19 Kasım 2013

Soru ve Cevabı Görüntüle


iletişim sorunu

merhabalar kocam insanlarla iletişime girmeyi pek sevmiyor girse bile hep onları yanlış algılıyor alınıyor ve sonunda hemen sıkıldım deyip surat asıyor ve kendinin haklı olduğunu düşünüyor. benim ailemin yanına gittiğinde konuşmuyor kendisine soru...

Psk.Dan. Serhat Yabancı | 26 Ağustos 2012

Soru ve Cevabı Görüntüle


erkek arkadaşımla sorunları

Selam nasılsınız ben işitme engelliyim.19 yaşındayım 3 senedir erkek arkadaşım var orada işitme engelli konuşabiliyor duyabiliyor ancak.ilk ilişkimizi çok güzel geçiyorduk.Bazen aramızda sorun oluyor.Benim psikolojim bozuk olduğumda düzenli ilaçları...

Uz.Psk.Dan. Sude Karakoç Ferali | 03 Şubat 2012

Soru ve Cevabı Görüntüle


lütfen yardım et

Selam nasılsınız ben işitme engelliyim.19 yaşındayım 3 senedir erkek arkadaşım var orada işitme engelli konuşabiliyor duyabiliyor ancak.ilk ilişkimizi çok güzel geçiyorduk.Bazen aramızda sorun oluyor.Benim psikolojim bozuk olduğumda düzenli ilaçları...

Psk. Halil Türkmen | 03 Şubat 2012

Soru ve Cevabı Görüntüle