Aile ve Evlilik Sorunları Soru Bankası (Sayfa 45)


bir yakınım

kolay gelsin.ben bunu bir yakınıma yardım amacıyla yazıyorum.sizin bilgilerinizle ona yardımcı olmak bu durumdan çıkartmak istiyorum.bir tanıdığımın 15 yıla yakındır bir evliliği var 2 tanede evladı.bahsettiğim kişi bayan.eşi uzun zamandır sabahkara...

Psk. Ayhan Altaş | 15 Temmuz 2009

Soru ve Cevabı Görüntüle


işin içinden çıkamıyorum....

ben 3 yıllık evliyim.bir oğlum var..birbirimizi severek evlendik...en azından bu zamana kadar ben öye biliyordum...biz evlenmeden önce beraber olduk..herşey gayet güzel giderken eşim birden bunalım takılmaya başladı..aşırı gururludur...biraz maddi...

Psk. Ayhan Altaş | 14 Temmuz 2009

Soru ve Cevabı Görüntüle


ilk gece

kendımden 25 yas buyuk sevdıgım var 1 ay sonra evlenıcem ilk gece ne yapıcam nasıl korunurum yada nasıl davranmalıyım bana sımdıden ıçıne bosalıcam dıyor bosalmassam ölurum dıyor ıçıme bosalsa ben nasıl korunabılırım bana ılk gece ve korunma hakkınd...

Psk. Yaşam Yanardağ Çelik | 22 Haziran 2009

Soru ve Cevabı Görüntüle


merhabalar

doktor bey merhabalar. eşimle 1senelik evliyiz.ve son 3aydır.aramızda kopukluk başladı.şöyle söyliyim,sorun kayınvalidemden kaynaklı.karşılıklı oturuyoruz ikimizde çaıştığımız için yemekleri onlarda yiyoruz.sadece eve yatmaya geliyoruz.onlarla...

Psk. Ayhan Altaş | 22 Haziran 2009

Soru ve Cevabı Görüntüle


Op.Dr. Gökçen Erdoğan

hocam: nasıl başlasam nereden anlatsam dertim çok.13 yıllık evliyim adım nurcan,bekarlık dönemimden beri adet bozukluğum var çoçuk ken büyüklerimin maddi imkansızlıklarından dolayı beni tadevi ettirmediler hacılara hocalar götürdüler.ama olmadı olan...

Op.Dr. Gökçen Erdoğan | 19 Haziran 2009

Soru ve Cevabı Görüntüle


lütfeeeeen

hocam merhabalar...5yıllık bir evliliğim var.6aylıkta bir oğlum.eşim müthiş derecede annesine düşkün bir insan.evliliğimizin ilk günlerinden itibaren bu konu yüzünden çok problem yaşadık.maalesef halada devam ediyor.ama ben artık çok yoruldum.bu...

Psk. Ayhan Altaş | 12 Haziran 2009

Soru ve Cevabı Görüntüle


lütfen:(

hocam merhabalar...5yıllık bir evliliğim var.6aylıkta bir oğlum.eşim müthiş derecede annesine düşkün bir insan.evliliğimizin ilk günlerinden itibaren bu konu yüzünden çok problem yaşadık.maalesef halada devam ediyor.ama ben artık çok yoruldum.bu...

Uz.Psk.Dan. Selma Düşünmez | 12 Haziran 2009

Soru ve Cevabı Görüntüle


benim için

eşimle cok tartışıyoruz sebepler ama cok saçma şeyler yüzünden aslında biz coooook severek evlendik ama şimdi hiç anlaşaıyoruz ikimizde nasıl aynı eskisi gibi birbirimizi severiz ve anlaşırız ve bu şiddete kadar gitti ama coçugum vardiye durdum ama...

Psk. İlkim Öz Tan | 30 Mayıs 2009

Soru ve Cevabı Görüntüle


iyi geceler

adet tarıhlerımı yazıyorum subat 14 baslangıc 22 bıtıs mart 18 -26 nısan 12-19 mayıs 7-16 istemediğim bir doktora muayane oldum bekledım doktor dogumda oldugundan dolayı mecburıyetden olmak zorunda kaldım carsamba gunu 4 gun sonrada yanı dun...

Op.Dr. Gökçen Erdoğan | 24 Mayıs 2009

Soru ve Cevabı Görüntüle


kist

kistlerin boyutlarını size daha oncede yazmısdım (uterus 64x37 mm end live 13 mm sol over 25x24 mm sag over 20x16) doktorda onemlı olmadıgını soyledı adetlıyken bakması gerekdıgını söyledı hatta hormaon testlerımın bazılarınıda adetliyken yapılması...

Op.Dr. Gökçen Erdoğan | 24 Mayıs 2009

Soru ve Cevabı Görüntüle